تبلیغات

دانلود Medical Workout Collection Pro 1.0.4 برنامه تمرینات پزشکی اندروید

دانلود Medical Workout Collection Pro 1.0.4 برنامه تمرینات پزشکی اندروید 1.0

دانلود Medical Workout Collection Pro 1.0.4 برنامه تمرینات پزشکی اندروید
امتیاز دهید
Medical-Workout-Collection-Pro-1Medical-Workout-Collection-Pro-2Medical-Workout-Collection-Pro-3

نسخه جدید و آخر برنامه Medical Workout Collection Pro 1.0.4 تمرینات پزشکی اندروید

Medical Workout Collection Pro یک برنامه حرفه ای برای تمرینات پزشکی شماست . آيا ميتوانم ورزش كنم!؟!؟ آيا نگران اين هستيد كار كردن باعث آسيب به زانو و درد در آن ناحيه ميشود!؟ در صورت تاييد دكتر، بهترين كار تقويت ماهيچه هاي زانو وانعطاف پذير نگه داشتن آنهاست.به آرامي و با صرف زمان ورزش را شروع كنيد.

__ابتدا گرم كردن ماهيچه ها؛:
٥ دقيقه دوچرخه ثابت، يا ٢ دقيقه پياده روي سريع همراه با حركت دستها، و يا يك ست ١٥_٢٠ حركتpush up ديوار، با انجام اين حركات بدن شما انعطاف يافته و خطر اسيب پذيري كاهش ميابد.
__ توپهاي پزشكي:
توپهايي در سايز و وزن دلخواه(برخي تا ١٥٠پوند،حدود٦٨كيلوگرم) كه به بهبود قدرت عضلاني و عملكرد ورزشي كمك ميكند. براي تقويت قدرت عضلاني توپ را پرتاب كرده و پس بگيريد(با دمبل امتحان نكنيد).هنوز مدارس قديمي هستند كه از روش بقراط استفاده ميكنند(پوست حيوانات را از شن و ماسه پر كرده و براي بهبود جراحات استفاده ميكرد، ٢٠٠٠سال پيش)
با توجه به وزن خود،توپي را انتخاب كنيد كه از نظر سنگيني باعث كند شدن حركات شما شده اما نه آنقدر سنگين كه كنترل، دقت و يا دامنه ي حركات شما را محدود كند.ميتوانيد در يك ست ١٥_٢٠ تايي همزمان با حركات ديگر اعضاي بدن انجام دهيد.
نتيجه ي يك تحقيق در موسسه ي Gallup_Healthways ثابت كرده كه ٢٦ درصد از جمعيت بزرگسال ايالات متحده از درد زانو رنج ميبرد.عوامل متعددي ميتواند باعث اين مشكل باشد از جمله كم تحرك بودن، عدم تعادل ماهيچه ها، و يا يك عادت غلط در حركات بدن. اما تمرينات روزانه و حركات كششي براي گرم كردن بدن به كاهش درد كمك خواهد كرد.
از ديگر قسمتهاي اسيب پذير بدن كمر ميباشد. براي كاهش آسيبهاي بدني، اين تمرينات انفرادي را در زندگي روزانه در نظر بگيريد.

_٢٥ نوع ديگر از ورزش با توپ پزشكي
هدف از وجود توپهاي مختلف در باشگاهها براي سرگرم شدن نيست، توپ ثبات( توپ تعادل، توپ سوئيسي،توپ تناسب اندام) با بالا و پايين كشيدن خود روي ان قدرت و استقامت قلبي و تعادل خود را بهبود ببخشيد.
با انجام دادن تمريناتي مانند push_up و اسكوات و planks(تخته) ميتوان از عهده ي حركات اساسي بر امد. توپهاي ثبات براي بازگشت به حالت قبل از اسيب نيز مناسب هستند چرا كه از طريق ان ميتوان فشاري كه به عضلات و ستون فقرات وارد ميايد كاهش داد.
حركت ديگر براي تمرين روزانه استفاده از طناب با ضخامت و طول متفاوت ميباشد به اين صورت كه يك طرف طناب را به ديوار يا ميله يا هرچيز ديگر متصل كنيد.

تبلیغات

دیدگاه کاربران 0
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.


CLOSE
CLOSE
آخرین آپدیت ها را در کانال تلگرام ما دنبال کنید.
عضویت !