+

+

دانلود Medical Workout Collection Pro 1.0.4 برنامه تمرینات پزشکی اندروید

دانلود Medical Workout Collection Pro 1.0.4 برنامه تمرینات پزشکی اندروید 1.0

Medical-Workout-Collection-Pro-1Medical-Workout-Collection-Pro-2Medical-Workout-Collection-Pro-3

نسخه جدید و آخر برنامه Medical Workout Collection Pro 1.0.4 تمرینات پزشکی اندروید

Medical Workout Collection Pro یک برنامه حرفه ای برای تمرینات پزشکی شماست . آیا میتوانم ورزش کنم!؟!؟ آیا نگران این هستید کار کردن باعث آسیب به زانو و درد در آن ناحیه میشود!؟ در صورت تایید دکتر، بهترین کار تقویت ماهیچه های زانو وانعطاف پذیر نگه داشتن آنهاست.به آرامی و با صرف زمان ورزش را شروع کنید.

__ابتدا گرم کردن ماهیچه ها؛:
۵ دقیقه دوچرخه ثابت، یا ٢ دقیقه پیاده روی سریع همراه با حرکت دستها، و یا یک ست ١۵_٢٠ حرکتpush up دیوار، با انجام این حرکات بدن شما انعطاف یافته و خطر اسیب پذیری کاهش میابد.
__ توپهای پزشکی:
توپهایی در سایز و وزن دلخواه(برخی تا ١۵٠پوند،حدود۶٨کیلوگرم) که به بهبود قدرت عضلانی و عملکرد ورزشی کمک میکند. برای تقویت قدرت عضلانی توپ را پرتاب کرده و پس بگیرید(با دمبل امتحان نکنید).هنوز مدارس قدیمی هستند که از روش بقراط استفاده میکنند(پوست حیوانات را از شن و ماسه پر کرده و برای بهبود جراحات استفاده میکرد، ٢٠٠٠سال پیش)
با توجه به وزن خود،توپی را انتخاب کنید که از نظر سنگینی باعث کند شدن حرکات شما شده اما نه آنقدر سنگین که کنترل، دقت و یا دامنه ی حرکات شما را محدود کند.میتوانید در یک ست ١۵_٢٠ تایی همزمان با حرکات دیگر اعضای بدن انجام دهید.
نتیجه ی یک تحقیق در موسسه ی Gallup_Healthways ثابت کرده که ٢۶ درصد از جمعیت بزرگسال ایالات متحده از درد زانو رنج میبرد.عوامل متعددی میتواند باعث این مشکل باشد از جمله کم تحرک بودن، عدم تعادل ماهیچه ها، و یا یک عادت غلط در حرکات بدن. اما تمرینات روزانه و حرکات کششی برای گرم کردن بدن به کاهش درد کمک خواهد کرد.
از دیگر قسمتهای اسیب پذیر بدن کمر میباشد. برای کاهش آسیبهای بدنی، این تمرینات انفرادی را در زندگی روزانه در نظر بگیرید.

پیشنهادی  دانلود FilmoraGo - Free Video Editor v3.0.0 [Unlocked] برنامه ویرایش فیلم در اندروید

_٢۵ نوع دیگر از ورزش با توپ پزشکی
هدف از وجود توپهای مختلف در باشگاهها برای سرگرم شدن نیست، توپ ثبات( توپ تعادل، توپ سوئیسی،توپ تناسب اندام) با بالا و پایین کشیدن خود روی ان قدرت و استقامت قلبی و تعادل خود را بهبود ببخشید.
با انجام دادن تمریناتی مانند push_up و اسکوات و planks(تخته) میتوان از عهده ی حرکات اساسی بر امد. توپهای ثبات برای بازگشت به حالت قبل از اسیب نیز مناسب هستند چرا که از طریق ان میتوان فشاری که به عضلات و ستون فقرات وارد میاید کاهش داد.
حرکت دیگر برای تمرین روزانه استفاده از طناب با ضخامت و طول متفاوت میباشد به این صورت که یک طرف طناب را به دیوار یا میله یا هرچیز دیگر متصل کنید.

+

+

دیدگاه کاربران 0
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


آخرین آپدیت ها را در کانال تلگرام ما دنبال کنید.
عضویت !